У BMW розповіли про значення свого нового логотипу

Виявляється, новий лейбл ніколи не буде застосовуватися на автомобілях. Його мета -коммунікаціонние канали та рекламні компанії

Так, новий символ стане частиною рекламних кампаній фірми, її каналів спілкування з шанувальниками в соцмережах, окрасою виставкових стендів тощо. Однак, згідно з поясненням BMW, він ніколи не буде використовуватися ні на автомобілях, ні в оформленні дилерських центрів компанії. «BMW стає брендом відносин: новий комунікаційний логотип означає відкритість і ясність. Ми хочемо використовувати цю нову прозору версію, щоб запропонувати нашим клієнтам стати частиною світу BMW », — пояснив появу нового варіанту накреслення логотипу віце-президент компанії по роботі з клієнтами Йенс Тімер.

Нагадаємо, що актуальне чорно-біло-синє лого BMW почала використовувати більше 20 років тому. Нове ж виконання візуально «полегшили» за рахунок відмови від псевдооб'ема і чорного кільця навколо синьо-білого кола: ця смуга тепер буде прозорою.