Toyota не хоче піддаватися модним тенденціям

Поки автовиробники масово відмовляються від випуску класичних седанів на користь кросоверів, в Toyota не збираються навіть думати про це

За останні кілька місяців відразу кілька великих автовиробників оголосили про припинення випуску седанів з одночасним розширенням лінійки кросоверів. Однак Toyota не збирається відмовлятися від седанів, тому що вважає, що у них ще є майбутнє.

Віце-президент з маркетингу американського підрозділу Toyota Синтія Тенхаус заявила, що за підсумками 2020 року обсяг продажів нових седанів в США складе близько чотирьох мільйонів автомобілів. За таких сприятливих умов відсутності конкуренції Toyota готова захопити більшу частину цього ринку — не менше 750 тисяч примірників. Згідно зі статистикою компанії, в минулому році приблизно третина власників седанів японської марки зробили повторну покупку і залишилися відданими саме цього типу кузова. «Це безперечно той самий ринковий сегмент, в якому ми хотіли б бути присутнім», — стверджує Тенхаус.

Facebook Comments