Suzuki представила нову стратегію розвитку

В рамках онлайн-конференції глава вітчизняного підрозділи Suzuki, Юта Такахасі, підвів підсумки минулого року, і розкрив плани на найближче майбутнє

При загальному падінні ринку в минулому році, японському концерну вдалося показати семивідсотковий зростання продажів на вітчизняному ринку і СНД. Збільшилася і частка російських продажів на глобальному ринку — з двох до чотирьох відсотків.

Що стосується планів на наступний рік, то головні завдання тут — посилити імідж бренду як SUV підвищеної прохідності і зміцнити дилерську мережу. Також пан Такахасі заявив про наміри збільшити обсяг продажів до десяти тисяч автомоблей. Безумовно, в Suzuki і далі будуть активно займатися розвитком дилерської мережі, онлайн-продажів і заходів по стимулюванню попиту і підвищення лояльності клієнтів.

Facebook Comments