SsangYong помре через коронавируса

Не виключено, що на тлі кризи деякі бренди взагалі перестануть існувати. Такий ризик є відносно SsangYong

Навіть в «мирний» час корейський бренд не був занадто успішним. У 2011 році його викупив індійський конгломерат Mahindra & Mahindra, який буквально врятував SsangYong від банкрутства. Після цього компанія іноді навіть домагалася успіхів. У 2015-му вона показала новий кросовер Tivoli, який допоміг струсити продажу (вони зросли до рекордних з 2003 року величин) і вперше за дев'ять років вийти на прибуток.

Однак потім SsangYong знову став збитковим. Mahindra, якій належать 74,65% корейської марки, всього два місяці тому пообіцяла вкласти в розвиток бренду $ 423 млн, щоб зробити його прибутковим до 2022 року. А ще планувалося представити повністю електричну версію Korando вже в поточному році.

Але тепер Mahindra скасувала ці плани. Компанія спробує скоротити витрати для збереження готівки на тлі COVID-19. «Після тривалих обговорень, враховуючи поточні та прогнозовані грошові потоки, рада зі злиттів і поглинань прийняв рішення про те, що Mahindra & Mahindra не зможе внести будь-якої новий капітал в SsangYong, і закликав компанію знайти альтернативні джерела фінансування», — сказали представники індійського гіганта.

Facebook Comments