Російський ринок йде на антирекорд

Російський авторинок за результатами квітня поставив антирекорд — в сумі продано лише 38 922 нових легкових і легких комерційних автомобіля, що на 72,4%, або на 102 089 одиниць, менше, ніж в квітні 2019 року

«Після виключно високого рівня продажів в березні 2020 року в квітні в зв'язку з ситуацією навколо COVID-19 дилерські організації змушені були призупинити або істотно обмежити свою діяльність. У порівнянні з тим же місяцем минулого року продажі впали на 72,4%. Російська автомобільна промисловість зіткнулася з найбільшим місячним падінням роздрібних продажів за всю історію статистичних даних, зібраних АЄБ. «Чорний квітень» 2020 року завдала сильного удару по ліквідності доларів, а в середньостроковій перспективі — навіть по їх стійкості. Щоб в новій реальності залишатися поруч з клієнтами, нам всім необхідно пробувати нові креативні формати комунікації і продажів. Незважаючи на те, що дилери готуються до перезапуску, я не очікую істотного зростання продажів в травні »- наводить портал Drom слова Томаса Штерцеля, голови Комітету автовиробників АЄБ.

Всі без винятку компанії на російському ринку показали різко негативну динаміку — продажі впали в кілька разів. Лідером залишається вітчизняна Lada, автомобілі якої розійшлися тиражем в 9396 од., Що на 71% менше, ніж в минулому році. На другому місці йде Kia з результатом 4334 од. (-78%), а на третьому — Renault, що продала 3135 машин (-75%). Четвертий рядок за Volkswagen (3093 од., -68%), а замикає першу п'ятірку Skoda (3041 од., -59%).

Facebook Comments