Російський авторинок став знову падати

У лютому в Росії було реалізовано 119 073 нових легкових автомобіля, що на 2,2% менше, ніж в аналогічному місяці 2019 р повідомляється в звіті Асоціації європейського бізнесу (АЄБ)

«У лютому продажі були на 2% нижче в порівнянні з тим же місяцем попереднього року, що відповідало очікуванням ринку. Однак, з огляду на, що деякі бренди перестали публікувати дані про продажі щомісяця (в усьому світі, включаючи Росію), загальна картина ринку на даний момент не є повною. В наступному місяці АЄБ опублікує квартальний звіт, який, як очікується, буде відображати сукупні результати продажів всіх брендів, представлених в Росії, за перші 3 місяці 2020 року », — зазначив голова комітету автовиробників АЄБ Йорг Шрайбер.

Більшість компаній з десятки лідерів російського ринку показали негативні результат. Збільшити продажі в лютому змогли тільки марки Hyundai (+ 1%), Renault (+ 19%), Toyota (+ 17%) і Volkswagen (+ 2%). Лідером рейтингу залишається вітчизняна марка Lada, під якою АвтоВАЗ реалізував 25 002 автомобіля — на 7% менше, ніж роком раніше.

Facebook Comments