Російський автопром втратить субсидування

Уряд РФ прийняв рішення диференціювати виплату автовиробникам промислових субсидій в залежності від рівня локалізації. Експерти вже пророкують високе зростання цін

Як з'ясував "Комерсант", уряд все ж прийняв суперечливе рішення диференціювати виплату автовиробникам промислових субсидій — де-факто компенсацій утільсбора — в залежності від рівня локалізації. Хоча іноземні концерни підписували спецінвестконтракти в основному заради промсубсідій, вже з 2020 року отримання половини субсидій буде залежати від кількості балів за локалізацію відповідно до 719-ю постановою, а до 2022 року «гарантована частка» субсидій скоротиться до нуля.

Якщо говорити точніше, то з 2021 року 75% компенсацій буде виплачуватися за фактичною локалізації, з +2022 — 100%. Рівень локалізації буде розраховуватися виходячи з бальної системи, прописаної в 719-му постанові уряду, для максимальної компенсації потрібно набрати 4 тис. Балів. На даний момент максимум балів, які має сенс набирати автовиробникам (для доступу до програми держзакупівель з 2025 роки), оцінювався в 5,5-5,8 тис. Балів. Зварювання і фарбування (мінімальні умови, на яких укладалися СПІК в легковому сегменті) дають автовиробникам всього 900 балів.

Facebook Comments