Renault, Nissan і Mitsubishi поділили світ

Компанії, що входять в один альянс, поділили країни збуту, щоб не заважати один одному вести бізнес

Керівництво альянсу оголосило про нову бізнес-стратегії, яка повинна допомогти подолати поточну економічну кризу. Вводиться новий принцип «лідер-послідовник», який буде стосуватися автомобілів. Тобто в кожному сегменті у альянсу буде одна «головна» модель і кілька споріднених автомобілів, розроблених «провідною» компанією за підтримки «послідовників». Нова бізнес-модель призведе до зниження інвестицій в розробку нових продуктів на 40%.

Згідно ж іншої нової стратегії, кожна компанія альянсу повинна зосередитися на одному або декількох ключових регіонах. Це повинно підвищити конкурентоспроможність брендів. Згідно з розподілом, Nissan отримав Китай, Північну Америку і Японію. Renault дісталася Європа, Росія, Південна Америка і Північна Африка, а Mitsubishi буде представлений в Південно-Східній Азії і країнах Океанії. Відповідно до нових внутрішніми функціями, Nissan буде відповідати за оновлення сегменту компактних кросоверів, а Renault займеться розробкою субкомпактних кросоверів. Mitsubishi, судячи з усього, дістався сегмент повнорозмірних кросоверів і позашляховиків.

Facebook Comments