Range Rover замінить дизель V8 потужної «шісткою»

Компанія Land Rover представила рядний шестициліндровий турбодизель Ingenium об'ємом 3,0 літра, призначений для позашляховиків Range Rover і Range Rover Sport. Новітній агрегат прийшов на зміну трилітрових дизелю V6 і 4,4-літровому V8 ще фордовськой епохи

У рядного мотора алюмінієвий блок, система уприскування палива під тиском 2500 бар, форсунки, здатні подавати за один такт до п'яти порцій паливно-повітряної суміші, і два послідовно діючих турбонагнетателя із змінною геометрією. Передбачена і 48-вольта гібридна надбудова, яка допомагає на початку руху і на прискорення.

Турбодизель відповідає новітнім екологічним нормативам Euro 6D Final і представлений в трьох версіях форсування. Початковий варіант розвиває 249 к.с. і 600 Нм — такі модифікації несуть індекс D250. Виконання D300 — це 300 к.с. і 650 Нм, а D350 — вже 350 к.с. і 700 Нм.

Мотор економічніше обох попередників і забезпечує кращу динаміку. Так, Range Rover D300 розганяється до 100 км / год за 7,4 секунди і в середньому споживає 8,6 л / 100 км. Для порівняння: позашляховик з агрегатом V6 об'ємом 3,0 л був на 0,5 секунди повільніше і на 0,4 л прожорливее. Модифікація D350 прискорюється до 100 км / год за 7,1 секунди і в змішаному циклі споживає 9,2 л / 100 км. Колишній восьмициліндровий агрегат (339 к.с. і 740 Нм) важче на 80 кг. З ним автомобіль вкладається в 7,3 секунди до 100 км / год і в середньому витрачає 10,6 л на 100 км.

Facebook Comments