Прощай, Toyota Mark2

23 грудня на заводі Toyota Motomachi з конвеєра зійшов останній в історії седан Toyota Mark X. З цього приводу робітники влаштували захід, в якому взяли участь близько 200 співробітників, в їх числі — директор заводу Хіроёсі Ніною і головний інженер Mark X другого покоління Такаюкі Томохара

Такі прощальні церемонії — не рідкість, правда, в більшості своїй, вони проводяться в менших масштабах, але модель Mark X (продовження моделі Mark 2) є знаковою. Перший Toyota Mark II був випущений в 1968 році, і протягом п'ятдесяти років він (а пізніше його наступник Mark X) був головним заднеприводним седаном Toyota. За весь цей час було продано 6 518 000 автомобілів Mark II та 363 500 — Mark X. Майже 3,5 мільйона з них побудував завод Motomachi, інші збиралися на заводах Kanto Auto Works Higashi-Fuji та Toyota Motor Kyushu Miyata.

Про значимість моделі розповідає директор заводу Хіроёсі Ніню: «Для мене Mark — дуже особливий автомобіль, як і для всього заводу. Напевно, навіть найголовніший автомобіль. Chaser і Cresta були зняті з виробництва, а Mark II вибрав нове життя і перетворився в чудовий седан Mark X »

Facebook Comments