Новий Land Rover готується постати перед Росією

У новій іпостасі автомобіль змінив стиль і обзавівся цілим розсипом нових технологій, однак, своїх переваг, як заявляє виробник, він не втратив

Для початку давайте згадаємо класичний «Деф» — стиль цегли: рубані грані, велика кількість гострих кутів і мінімум обтічних форм. Отфіксіруйте це в своїй пам'яті, так як подібного більше не буде. Так, новий Defender зберіг «прямий» силует, однак, дизайнери Land Rover переосмислили характерні елементи Defender, щоб позашляховик повністю відповідав потребам сучасних водіїв. Модель отримала новий стрімкий вигляд, доповнений фірмовими вікнами на даху Alpine Light. У той же час традиційна орні двері багажного відділення і встановлене зовні запасне колесо залишилися, як данина традиціям. У плані практичності у автомобіля залишилися короткі звіси, що забезпечує йому переваги в прохідності, але про це трохи пізніше. Відзначимо, що новий Defender став першим Land Rover, доступним з новим захисним покриттям для кузова Satin Protective Film, яка не тільки доповнює дизайн, але і сприяє підвищеній стійкості лакофарбового покриття.

Тепер поговоримо про внутрішній начинці і технологіях, благо змін тут — цілий розсип. По-перше, змінилося шасі. Тепер «Деф» базується на повністю алюмінієвій платформі D7x. Підвіска тепер варіативна — спереду встановлюється «двухричажка», а ззаду може стояти або пружинна «многоричажа» або пневмопідвіска. Цікаво, що в останньому випадку автомобіль буде обладнаний системою Adaptive Dynamics. Говорячи простою мовою, це адаптивні амортизатори, які, як заявляє виробник, відстежують рух корпусу до 500 разів на секунду і підлаштовуються під дорожні умови.

Не менш цікава картина сталася з двигунами. Взагалі тут буде багатий вибір, так як в лінійці будуть доступні і бензинові, і дизельні двигуни, включаючи гібриди (м'які і підзаряджатися). З моменту запуску новий Defender буде доступний з двома чотирициліндровими дизельними двигунами потужністю 200 к.с. і 240 к.с. з технологією подвійного турбонаддува, що забезпечує 430 Нм крутного моменту і оптимізує показники динаміки і економічності. Версія D200 забезпечує витрата палива на рівні 7,6 л / 100 км і розганяє автомобіль з місця до 100 км / год за 10,3 секунди, в той час як більш потужний варіант D240 дозволяє розігнати Defender з 0 до 100 км / год за 9 , 1 секунди. Для любителів бензину є шестициліндровий гібрид, який розганяє автомобіль до сотні за 6.1 секунди. Варто відзначити, що в лінійці моторів є ще й звичайний чотирициліндровий мотор з турбонаддувом, але на російському ринку він представлений не буде.

Що ж стосується повного приводу і прохідності, то в цій області новий Defender явно не має наміру схибити і зганьбити сивини свого прабатька. Для початку варто згадати, що автомобіль зберіг короткі звіси, що забезпечує значні кути в'їзду і з'їзду в 38 і 40 градусів. Крім того, Defender отримав нову систему Terrain Response. В оригінальному Defender водії могли вручну заблокувати центральний диференціал з допомогою селектора перемикання передач. Нова система дозволяє власникам запобігти прослизання коліс за допомогою опціонально доступних профілів Centre Slip Limited і Centre and Rear Slip Limited. Крім того, водіям на вибір представлені три настройки чутливості до відкриття дросельної заслінки, перемикання передачі, рульового управління і антипробуксовочною системи, що дозволяє максимально точно підлаштувати під себе автомобіль на бездоріжжі. Крім цього, в якості альтернативи новий Defender пропонує функціонал режиму Auto системи Terrain Response, який самостійно проаналізує тип поверхні і в залежності від нього налаштує автомобіль.

Facebook Comments