Nissan розробляє план виживання в Європі

Nissan почав відчувати серйозні проблеми ще до пандемії, яка лише посилила кризу. У 2019 компанія приступила до оптимізації виробничих потужностей, скорочень штату і продажу підрозділів

Вже після падіння продажів на тлі коронавируса з'явилися чутки, що Nissan повністю піде з Європи. Однак поки виробник не готовий відмовитися від такого великого ринку. Але залишати все по-старому теж не можна. Тепер стало відомо, як Nissan реорганізує свою діяльність в Старому Світі.

Щоб знизити витрати і наростити прибуток, японська компанія має намір сконцентруватися на випуску кросоверів і комерційних автомобілів. Для цього буде потрібно закрити завод в Барселоні (Іспанія) і звільнити дві-три тисячі працівників. Зараз на іспанській фабриці Nissan випускаються пікап Navara і електричний фургон e-NV200. Виробництво першого можуть перенести в ПАР, другого — на завод Renault до французького Мобеж.

Більш тісна інтеграція з Renault є ще одним пунктом плану з порятунку Nissan. Зокрема, альянс розглядає можливість перенесення виробництва кросоверів Renault Kadjar і Captur на завод Nissan в британському Сандерленді. Такий варіант виглядає логічним у світлі того, що там вже випускаються Qashqai і Juke. Правда, не зовсім ясно, як він співвідноситься з виходом Великобританії з ЄС (ходили чутки, що між ЄС і Великобританією можуть бути введені взаємні торговельні мита). В цілому взаємини Renault і Nissan будуть переглянуті. Компанії розділять між собою ролі в різних сферах: в деяких з них Renault виступить лідером, а Nissan послідовником, в інших — навпаки. Зокрема, японська компанія займе чільну роль у справі кросоверів, в той час як Renault виявиться лідером в сфері комерційних фургонів і компактних міських автомобілів. За даними Reuters, ідея полягає в тому, що кожен з членів Альянсу сконцентрується на найбільш близькою йому сфері.

Facebook Comments