Nissan рекламує новий кей-кар за допомогою котиків

Компанія Nissan анонсувала незвичайну рекламну кампанію для свого кей-кара Dayz: невеликі копії автомобіля перетворять на будиночки для кішок

Будиночки для тварин у вигляді автомобіля Nissan Dayz компанія розмістить в котокафе мережі Mocha, яка охоплює всю Японію. Передбачуваний посил рекламної кампанії: новий кей-кар настільки простий в управлінні, що з ним впорається навіть кішка. Однак Nissan на всякий випадок офіційно попередила автовласників про небезпеку спроб посадити кота за кермо справжнього автомобіля.

Nissan Dayz виступає в сегменті кей-карів, тобто відрізняється компактними розмірами і невеликою 660-кубовим мотором. При цьому на домашньому ринку навіть в доступних комплектаціях Dayz оснащується розвиненою системою водійських асистентів: в неї входять асистенти контролю рядності і превентивного гальмування з розпізнаванням велосипедистів, помічник при старті на підйомі і «розумна» головна оптика, а в дорогих версіях додаються адаптивний круїз-контроль і система утримання в смузі.

Facebook Comments