Nissan готується до відходу з європейського ринку

Компанія Nissan незабаром оголосить про відхід з Європи, з'ясувало агентство Reuters. Згідно з новою стратегією японської марки, вона зосередиться на пріоритетних ринках, в числі яких США, Японія і Китай

Nissan готується оголосити нову трирічну стратегію 28 травня, розповів виданню співрозмовник, знайомий з планами компанії. За його словами, одним з її головних пунктів стане зміцнення позиції бренду на північноамериканському ринку за рахунок поновлення модельної лінійки і розширення дилерської мережі. Разом з тим компанія має намір знизити конкуренцію і збільшити співпрацю з партнерами по альянсу — Renault і Mitsubishi.

Джерело підкреслило, що автовиробник скоротить витрати на дослідження і розробки в 2020 році в порівнянні з 2019 роком, а вивільнені ресурси направить на «пріоритетні ринки і основні продукти». «Nissan не просто знижує витрати, а раціоналізує поточні операції, тим самим закладаючи фундамент на майбутнє», — цитує співрозмовника Reuters.

Facebook Comments