На платні траси потрібно держпідтримка

Інвестори, які вкладаються в будівництво та утримання швидкісних автодоріг, зазнають збитків через коронавируса

За даними «Коммерсанта», число проїздів по платних трасах М-4 «Дон», М-1 «Білорусь», а також ділянкам М-11 «Нева» скоротилося набагато відчутніше, ніж прогнозували в держкомпанії «Автодор». Так, на відрізку М-11, який проходить від Москви до Солнечногорска, трафік в порівнянні з 2019 роком скоротився на 75%, а на обході Одинцово — на 70%. Інвестори, які зазнають втрат через це, — Північно-західна концесійна компанія і АТ «Головна дорога» відповідно.

За заявою глави АТ «Головна дорога» Михайла Плахова, в компанії продовжують аналізувати результати останніх тижнів і складати прогнози по трафіку на найближче майбутнє. Це дозволить скласти звернення в держкомпанію «Автодор»: в листі будуть перераховані пропозиції про можливі заходи держпідтримки для концесіонерів. До речі, навіть інвестори з договором, що передбачає прямий збір плати, можуть претендувати на допомогу держави, якщо заявлять про «особливий обставину». Правда, їм доведеться довести факт прямої залежності між конкретною подією і спадом числа машин на ділянці.

Facebook Comments