Мілленіали в наступні півроку очолять бум покупок машин

До того, щоб придбати свій перший автомобіль, молодих людей підштовхує боязнь заразитися коронавірусів в громадському транспорті

У наступні шість місяців мілленіали (люди у віці від 24 до 39 років) повинні скласти 45% від всіх покупців нових автомобілів в світі. Такі дані наводить дослідження, проведене аудиторсько-консалтинговою компанією Ernst & Young. Фахівці опитали більше 3,3 тисячі людей в дев'яти країнах і з'ясували, що 31% з опитаних поки не володіють автомобілем, але планують його купити в найближчому майбутньому. Майже половину з них — 45% — складає так зване покоління мілленіалов, тобто людей, що народилися з 1981 по 1996 роки.

Учасники опитування називають поширення коронавирусной інфекції основним фактором, що спонукає до покупки. Переважна більшість (78%) респондентів стверджують, що тепер планують подорожувати і пересуватися по місту саме на машині, тому що бояться заразитися.

Facebook Comments