Mazda привезла в Росію особливі автомобілі

На честь сторіччя марки вітчизняним клієнтам запропонують седан Mazda6 і кросовери CX-5 і CX-9 в особливому виконанні Century Edition.

Особливість автомобілів полягає в незвичайних стилістичних рішеннях, які відображають історію марки і японську філософію. Так, наприклад, на колісних ступицах і підголівниках сидінь розміщені спеціальні логотипи — актуальна емблема Mazda, вписана в кільце з двома горизонтальними виступами по центру. Це відсилання до найпершого логотипу, придуманому засновником Юджіро Мацуда в 1920 році, коли компанія ще називалася Toyo Cork Kogyo Co. Емблема символізує гармонію Землі, індустріалізації та інжинірингу.

Інтер'єр же трьох моделей у версії Century Edition оформлений в чорно-білих тонах і доповнений обшивкою крісел шкірою Nappa кольору Burgundy Red. Це поєднання відтворює традиційні кольори японського прапора. Технічна ж частина автомобілів не зазнала змін — і седан, і кросовери будуть пропонуватися зі стандартною моторної лінійкою.

Facebook Comments