Lexus простягає руку допомоги своїм клієнтам

Проявляючи турботу про клієнтів, в період пандемії COVID-19 представив програму підтримки для власників автомобілів Lexus

Для клієнтів, які через пандемію COVID-19 зіткнулися з труднощами при отриманні технічного і гарантійного обслуговування автомобілів, бренд передбачив можливість отримати ці послуги після того, як ситуація стабілізується зі збереженням усіх умов гарантії. Якщо у клієнта виникла гарантійна несправність, а дилерські центри в регіоні закриті, ремонт автомобіля буде проведено, як тільки дилерські центри відновлять роботу. Факт неможливості проходження планового ТО в період з 30.03.20 по 30.04.20 буде також взято до уваги

Пролонгація також стосується післягарантійних контрактів «Lexus комплімент»: якщо закінчення дії контракту довелося на період з 30 березня по 30 квітня 2020 року, він автоматично пролонгується до 15 травня 2020 року або далі, якщо термін обмежувальних заходів через пандемію COVID-19 буде продовжено .

Власники програми «Допомога на дорозі» можуть зберігати впевненість в тому, що їм буде надана необхідна допомога. Незважаючи на ситуацію, що склалася, всі стандартні сервісні служби програми «Допомога на дорозі» продовжують свою роботу. Якщо у власника автомобіля Lexus виникне необхідність евакуації і дилерські центри в регіоні будуть закриті, доставка автомобіля буде організована до будинку клієнта, а після зняття обмежувальних заходів — в дилерський центр. Сама програма «Допомога на дорозі» і можливість її подальшої пролонгації продовжить діяти до 15 травня 2020 року, якщо закінчення терміну дії настане в період з 30 березня по 30 квітня 2020 року. У разі, якщо термін обмежень через COVID-19 буде продовжено, умови пролонгації програми будуть додатково переглянуті.

Facebook Comments