Lexus показав оновлений седан LS

Флагманський седан японського бренду отримав злегка змінену зовнішність, а також став швидше і комфортніше

Від попередника рестайлінговий LS можна відрізнити завдяки іншому передньому бамперу і радіаторних гратах, на який з'явився модуль з сенсором системи напівавтономного управління. Крім того, седан отримав нові адаптивні фари, що дебютували в 2019 році на модернізованому RX.

З технічної точки зору у бензинової версії LS500 збільшений крутний момент на невеликих оборотах, що допомогло зробити реакцію на різке натиснення газу більш гострою. Гібрид LS500h навчився отримувати більше допомоги від батареї, завдяки чому його розгін теж став більш вираженим. Точні характеристики не наводяться. До поновлення потужність LS500 становила 422 к.с., LS500h — 359 к.с. Крім того на автомобілі була впроваджена підвіска Adaptive Variable Suspension, яка підвищує комфорт при використанні шин типу Run Flat. Змінено опори двигуна заради зниження переданих на кузов вібрацій. На додаток до цього інженери інтегрували систему активного шумозаглушення.

Відзначимо, що для LS буде доступна система Lexus Teammate, яка зможе керувати автомобілем без участі водія. Вона здатна здійснювати перестроювання, обгони і так далі. Також комп'ютер вміє підлаштовувати стиль водіння під поточну дорожню обстановку. У перспективі японська компанія обіцяє оновлювати можливості Teammate «по повітрю».

Facebook Comments