Lexus відновлює роботу дилерських центрів по всій Росії. Компанія також підготувала комплекс заходів, які дозволять підвищити рівень безпеки гостей дилерських центрів, які купують або обслуговуючих автомобіль бренду
Lexus відновлює продажу і обслуговування автомобілів у всіх дилерських центрах на території Росії. У поточних умовах дуже важливо забезпечити безпеку співробітників і клієнтів, зберігши високий рівень комфорту і сервісу. Тому на території логістичних і дилерських центрів Lexus були впроваджені спеціальні заходи захисту, а для мінімізації контактів були розроблені нові цифрові інструменти. Також Lexus підготував ряд вигідних пропозицій, які спростять процес вибору і покупки автомобіля.
Безпека клієнтів і партнерів є найважливішим пріоритетом бренду, тому зараз всі дії Lexus спрямовані на те, щоб кожен відвідувач дилерського центру відчував себе повністю захищеним, купуючи або обслуговуючи свій автомобіль. Саме з цією метою було підготовлено комплекс заходів, заснованих на рекомендаціях Росспоживнагляду, які покликані знизити ризик для здоров'я співробітників і покупців на всіх етапах роботи: від транспортування до передачі ключів від нового автомобіля покупцеві.
Згідно з рекомендаціями бренду Lexus все приміщення і контактні поверхні на території дилерських центрів, в тому числі автомобілі, проходять регулярну і ретельну обробку із застосуванням дезінфікуючих засобів. Співробітники використовують засоби індивідуального захисту, дотримуються рекомендовану дистанцію і щодня проходять огляд на предмет наявності ознак респіраторних захворювань, а для гостей дилерського центру передбачені маски і рукавички. Видача автомобіля відбувається на свіжому повітрі, а ключі та документи передаються клієнтам в спеціальних контейнерах. Аналогічні заходи поширюються на території логістичних підприємств, що забезпечують доставку автомобілів дилерам.