Land Rover спеціально для Росії спростив дизель нового Defender

Британська компанія в процесі сертифікації позашляховика для російського ринку вирішила відмовитися від технології «м'якого гібрида» для 249-сильного дизельного мотора

Компанія Land Rover в процесі російської сертифікації позашляховика Defender нового покоління вирішила відмовитися від технології «м'якого гібрида» MHEV ( «mild hybrid») для «старшого» дизельного мотора потужністю 249 кінських сил. Таким чином, двигун залишиться без системи з 48-вольта стартер-генератором з ремінним приводом. Стартер-генератор виступає в ролі допоміжного електромотора, який підключається при різкому старті або при їзді на малих швидкостях, забезпечуючи додаткову тягу і знижуючи, тим самим, витрата пального. Чи не буде і системи рекуперативного гальмування, при якій енергія повертається в електричну мережу, що також впливає на паливну економію. Причини відмови від технології MHEV не називаються.

Цікаво, але при цьому 400-сильний бензиновий мотор, що працює за таким же принципом «м'якого гібрида», залишиться в лінійці двигунів нового Land Rover Defender для російського ринку.

Facebook Comments