Land Rover Discovery обзавівся новими турбомоторами

Land Rover Discovery третього покоління L462 випускається з 2017 року. На порозі 2021-й, і компанія провела його рестайлінг, який торкнувся екстер'єру, інтер'єру і технічної частини

Зовні оновлений Discovery відрізняється від попередника укрупненої гратами, при цьому вона позбулася горизонтальних ламелей. Імітація душників в передніх крилах тепер забарвлюється в колір кузова (раніше була чорною), змінена графіка світлодіодних фар і ліхтарів. В інтер'єрі Discovery — новий кермо від рамного позашляховика Defender, мультимедійна система Pivi Pro з екраном діагоналлю 11,4 дюйма з більш якісною графікою і можливістю поновлення через інтернет. Поліпшено також цифрова приладова панель, яка проектує дані на лобове скло.

З рестайлінгом Діскавері відмовився від старих двигунів V6 на користь рядних 3,0-літрових «шісток». Базовою залишилася 300-сильна бензинова «четвірка» об'ємом 2,0 літра, новий 3,0-літровий дизельний мотор у версії D250 видає 249 к.с. потужності і 570 Нм крутного моменту, його форсована модифікація D300 отримала 300 к.с. і 650 Нм. Топ-версія позашляховика оснащена 360-сильним бензиновим мотором. Всі версії для Євросоюзу мають 48-вольта стартер-генератор, у нас цю особливість не буде. Коробка передач — 8-діапазонний «автомат», він обзавівся режимом для подолання броду, після його відключення машина мимовільно стане використовувати деякий час гальма, щоб швидко просушити їх від води. Є зміни і в ходової частини: позашляховик позбувся пружинної підвіски, тепер у всіх комплектаціях він оснащений пневматичною з адаптивними амортизаторами

Facebook Comments