Lamborghini повністю відмовилася від участі в автосалонах

Італійські суперкари більше не з'являться на великих виставках: фірма надала перевагу «більш тісне спілкування з клієнтами»

Альтернативою великим міжнародним заходам марка вибрала компактні вечірки, організовувати які буде самостійно. Формувати списки запрошених гостей компанія також буде індивідуально — це дозволить більш повно представляти новітні продукти потенційним покупцям. «Ми вирішили відмовитися від автосалонів, тому що вважаємо, що ключовий аспект — це тісні відносини з клієнтами. Виставки більш не відповідають нашій філософії », — заявила виданню Autocar директор Lamborghini по маркетингу і комунікацій Катя Бассі.

За її словами, покупці суперкарів Lamborghini хочуть відчувати, що складаються в особистих відносинах з компанією. Сучасні ж тренди, включаючи різкий стрибок популярності соцмереж і онлайн-взаємодій, докорінно змінили традиційну роль автосалону як місця демонстрації нових автомобілів і технологій. Найближчою ж новинкою від Lamborghini повинен стати якийсь трековий суперкар від підрозділу Squadra Corse.

Facebook Comments