Lada Granta отримає новий двигун

Строго кажучи, серйозної новизни тут немає. Просто відомий всім восьмиклапанний мотор вирішили злегка модернізувати

Мабуть, слово «злегка» тут кілька застосовується, так як комплекс робіт з мотором був проведений великий. Судіть самі, у двигуна повністю поміняли поршневу групу, колінвал і газорозподільний механізм. Що це дало? Суттєвого підвищення потужності тут чекати не варто. Віддачу у движка підвищили на три кінські сили, якщо порівнювати з попередником (90 проти 87). Зате, як заявляє виробник, велика частина крутного моменту вже доступна мало не з холостих обертів.

Не менш важливим буде відзначити, що модернізація движка спростила, в деякому роді, його сервісне обслуговування — регулювання клапанів тепер необхідно проводити після 90 тисяч кілометрів пробігу, тоді як попередник вимагав дану процедуру набагато раніше. Залишилося тільки дізнатися, з якою трансмісією буде пропонуватися ноаий мотор. Чи буде доступна варіація з автоматом, як у попередника?

Facebook Comments