Кросовер Ferrari: подробиці

Про архітектуру позашляховика розповів головний інженер легендарного італійського виробника

У бесіді з AutoExpress головний інженер Ferrari Майкл Лейтерс підкреслив, що італійська компанія буде паралельно розвивати дві архітектури для моделей з переднім і заднім розташуванням двигуна. Первістком модульної платформи для переднемоторного Ferrari, на якій буде спроектований позашляховик, був суперкар Roma, представлений місяць тому.

Цікаво, що нова «візок» дозволяє застосовувати шести-, восьми — або дванадцятициліндровим двигуни в поєднанні з електромотором, проте інженери Ferrari вважають, що електрифікація V12 незмінно приведе до створення великого і важкого автомобіля, що негативно позначиться на його динамічні характеристики. Тому найбільш ймовірно, що вседорожник Purosangue вийде на ринок з двигуном меншого розміру.

Facebook Comments