Коронавірус все-таки знищив продажу автомобілів

Багато найбільші світові автовиробники закінчили другий квартал зі збитками, а у тих з них, кому вдалося зберегти прибуток, вона значно впала

За останній тиждень більшість найбільших світових автовиробників представили фінансову звітність за другий квартал: вона очікувано виявилася поганою, так як на цей квартал у багатьох країнах припали найбільш жорсткі карантинні заходи. Сьогодні Toyota представила звітність за перший квартал (японська компанія відраховує фінансовий рік з квітня, так що це відповідає другому кварталу при звичайному відліку): її чистий прибуток впав на 74%, до ¥ перероблено 158,8 млрд ($ 1,5 млрд).

Тиждень тому Volkswagen також відзвітував за другий квартал: виручка німецького автовиробника впала на 37%, до € 41,1 млрд. VW закінчив другий квартал з чистим збитком в розмірі € 2,4 млрд проти прибутку € 5,1 млрд у другому кварталі 2019 року . Через погані результати компанії довелося істотно скоротити дивіденди — з € 6,5 на акцію до € 4,5. Інший німецький автовиробник, BMW, відзвітував з квартальним збитком вперше з 2009 року: збиток склав € 666 млн проти прибутку € 2,2 млрд роком раніше. Виручка BMW знизилася на 22,3%, до € 20 млрд.

Цікаво, що останнім часом на ринку з'явилися ознаки відновлення — так, британські автопродажі в липні виросли вперше з початку року, показавши зростання на 11,3%, продажі автомобілів в Китаї минулого місяця також зросли — на 15%. У той же час прогнози на нинішній рік залишаються не вельми обнадійливими: на думку Європейської асоціації автовиробників, автопродажі в ЄС за підсумками 2020 року знизяться на 25%, до 9,6 млн.

Facebook Comments