Компанія Caterham визначила своє майбутнє

Глава Caterham Cars Грем Макдональд розповів, яким він бачить майбутнє компанії, яка сьогодні вважається однією з найконсервативніших у світі

Caterham в останні роки замість прогресу вдарився в ностальгію, оспівування спадщини Lotus Seven і традиційних драйверськіх цінностей. Дійшло до того, що минулої весни компанія представила як би нову модель Super Seven 1600, головна особливість якої полягає в тому, що до донорського мотору Ford прикрутили «голови» карбюраторів Weber, щоб створити характерний ностальгічний звук на впуску. Ретроманія на обличчя. Правда, попит на таку екзотику зараз хороший, але майбутнє її туманно. Справа в тому, що в 2035 році, Великобританія заборонить продаж машин з ДВС (у тому числі гібридів), а, отже, доведеться або якось адаптуватися, або працювати виключно на експорт.

Втім, Грем Макдональд в інтерв'ю журналу Auto Express розповів, що, на його думку, електрична тяга поки що обходиться занадто дорого і не підходить для використання в Caterham. Особливо сильно главу компанії турбує значне зростання маси автомобіля при переході від ДВС до електрики. Макдональд упирає на те, що істинний Caterham повинен бути неодмінно легким (Super Seven 1600, до слова, важить 522 кг). У самій компанії Caterham немає ресурсів для науково-дослідних робіт по вдосконаленню батарей і електромоторів, а тому вона буде чекати прогресу ззовні, і коли, скажімо, Ford або Nissan, налагодять масовий випуск недорогих і легких електричних силових установок, Caterham прийде до них і буде домовлятися про постачання.

Facebook Comments