Kia не залишить клієнтів під час пандемії

KIA Motors Russia & CIS повідомляє, що в умовах поширення коронавирусной інфекції та пов'язаних з нею ризиків для здоров'я, з огляду на обмеження, що вплинули на звичний спосіб життя клієнтів, KIA Motors оголошує програми підтримки власників автомобілів KIA як на глобальному, так і на національному рівні

Глобальна програма KIA Motors — KIA Promise, гарантує підтримку клієнтів в різних регіонах світу, на які впливають об'єктивно складаються зараз обставини. У Росії вона поширюється на всіх власників автомобілів KIA, у яких гарантія на автомобіль закінчується в період з 1 квітня по 30 червня 2020 року. Програма передбачає можливість ремонту автомобіля без стягнення додаткової плати у разі, якщо скористатися гарантією в зазначений період стало об'єктивно неможливо через припинення роботи дилерських центрів в місцях проживання власників автомобілів KIA, в зв'язку з вимогами регіональних і / або федеральної влади, а також у зв'язку з перенесеним захворюванням коронавирусной інфекції (підтверджується медичною довідкою про перенесене захворювання).

На додаток до глобальної акції KIA Motors Russia & CIS оголошує про запуск на території Російської Федерації профілактичної «Весняної Сервісної Кампанії» з 6 квітня. Кампанія буде діяти протягом одного місяця. Клієнтам при проходженні регулярних ТО або ремонту у Дилерів KIA на спеціальних умовах, що встановлюються Дилерами, надається послуга по антибактеріальної обробки салону автомобіля спеціальними дезінфікуючими речовинами, а також перевірка стану і заміна салонного фільтра з вигодою 50%. Кампанія поширюється на автомобілі KIA всіх моделей і всіх років випуску.

Facebook Comments