КАМАЗ запатентував щось безпілотне

За документами це безкабінний автономний вантажівка, а за зовнішнім виглядом — якийсь невиразний причіп. Втім, вітчизняні інноваційні технології часто невибагливі на зовнішність

Через відсутність кабіни вантажівка виглядає незвично — прямокутний кузов на двухосном шасі, з невеликим дорожнім просвітом, круглими фарами і задніми ліхтарями, а також вентиляційної гратами. Подробиць про силову установку немає, крім того, що вона електрична.

Цікаво, що по дизайну новинка від КАМАЗа віддалено нагадує безпілотний тягач Volvo Vera, який з червня 2019 року перевозять контейнери з логістичного центру до морського вантажного порту Гетеборга. Такі вантажівки рухаються вервечкою по заданому маршруту зі швидкістю до 40 кілометрів на годину. Всі вони об'єднані в єдину мережу, підключені до хмарного сервісу і контролюються операторами віддалено.