Hyundai Veloster N отримав нову трансмісію і став швидше

У 2018 році Hyundai випустив друге покоління асиметричного спортивного хетчбека Veloster. Автомобіль тоді обзавівся 275-сильним 2,0-літровим мотором Theta GDi, проте до останнього часу пропонувався лише у версії з механічною коробкою передач. Тепер же з'явилася альтернатива

Як повідомляє прес-служба марки, відтепер Veloster N буде пропонуватися і з 8-швидкісним "роботом" з двома «мокрими» зчепленнями (будуть мити маслом, що має позитивно позначитися на ресурсі). З новою коробкою передач хетчбек здатний розганятися до 100 км / год за 5,6 секунди (з механікою — за 6,1 секунди).

Hyundai явно впевнений в надійності нової коробки передач: Veloster N з «роботом» оснащений системою контролю старту і має функцію короткочасного збільшення наддуву (Overboost). Також машина здатна автоматично підлаштовуватися під стиль водіння і дорожні умови для оптимізації моменту перемикання передач. Наприклад, при русі по схилу вниз машина буде активно гальмувати двигуном, щоб знизити навантаження на механізми (ймовірно, це дозволить ще економити паливо).

Facebook Comments