GM позбувається небажаних доларів

Справжня чистка почалася в мережі дилерів Cadillac: їм пропонують або розщедритися на зарядні термінали і навчання механіків для роботи з електромобілями або отримати відступні за розрив відносин

У серпні цього року марка Cadillac представила свій перший електромобіль — кросовер Lyriq, в продаж він надійде на початку 2022 року. Зараз GM готує дилерів Cadillac до освоєння високотехнологічної новинки: їм потрібно витратити не менше 200 тисяч доларів на зарядну інфраструктуру, сервісне обладнання та навчання механіків. І багато дилерів, особливо дрібні, не готові до таких витрат, так як їх річний дохід становить близько 500 тисяч доларів.

General Motors не залишає своїм торговим партнерам поля для маневрів: або вкладайтеся разом з нами в «електрички», або йдіть. Залежно від масштабів бізнесу дилера корпорація пропонує відступні за розрив відносин від 300 тисяч до 500 тисяч доларів. GM змушує дилерів прийняти рішення до кінця листопада. Судячи з усього, GM під приводом електрифікації хоче прорідити явно роздуту дилерську мережу Cadillac. Спроби зробити це приймалися ще в 2016 році.

Facebook Comments