Ford випустив суперекономічний Focus для Європи

Хоча модернізації четвертого Фокуса ще не було, лінійка моделі продовжує розвиватися, і в її моторній гамі з'явився новий агрегат з «м'яким» гібридом

У Старому Світі стартували продажі Ford Focus, оснащеного установкою EcoBoost Hybrid з 1,0-літровою турбірованной «трійкою», 48-вольта стартер-генератором і невеликий батареєю. Доступні два варіанти системи — потужністю 125 або 155 к.с. Рівень викиду оксидів вуглецю CO2 у гібрида знаходиться на позначці 93 г / км. Незважаючи на те що циліндрів в двигуні всього три, електроніка може відключати один з них у разі, якщо вважає навантаження невелике — це економить паливо і знижує рівень викидів.

Варто відзначити, що новий мотор витісняє собою 1,5-літровий двигун EcoBoost потужністю 150 к.с., завдяки чому економічність Focus покращилася на 17%: тепер він витрачає лише 4,1 літра бензину по циклу NEDC.

1,0-літровий двигун модифікований для досягнення максимального ККД, в ньому знижена ступінь стиснення і збільшений турбокомпресор, причому крутний момент електромотора використовується для пом'якшення наслідків запізнювання турбонаддува. Серед інших цікавих особливостей варто виділити наявність системи Start / Stop, яка здатна вимикати двигун навіть під час руху. Працює мотор в складі з 8-швидкісним «автоматом» або ж 6-швидкісний «механікою» (так, гібрид з МКП).

Facebook Comments