Ford помилився на мільйон

Перед нами приклад того, як одна помилка в рекламному проспекті може привести до судових позовів і позовом на шестизначні суми

Якщо говорити коротко, то суть конфлікту полягає в наступному — Ford, виводячи на австралійський ринок спорткар Mustang Mach 1, вказала в рекламних матері¬алах ряд опцій, які насправді для моделі недоступні. Тепер подробиці: в проспектах американський концерн вказав що версії Mach1 будуть доступні такі опції як адаптивний круїз-контроль передні і задні парктроніки. Яке було здивування покупців, коли вони не виявили нічого з перерахованого вище. Найсмішніше полягає в тому, що парктроніки Ford не зміг додати чисто фізично — заважає спортивний обвіс!

Жарти-жартами, але клієнти розсердилися і стали загрожувати компанії масовими позовами. Правда в Ford вирішили врегулювати всі в досудовому порядку. В якості компенсації компанія запропонує покупате¬лям Mach 1 безкоштовний трек-день на трасі за їх вибором, а також безкоштовне трирічне обслуговування. Така щедрість обійдеться компанії в кілька мільйонів австралійських доларів.

Facebook Comments