Euro NCAP переглянув правила краш-тестів

Випробування Euro NCAP стають суворіше кожні два роки. Цього року вводяться нові випробування рівня захисту пасажирів і систем допомоги водієві

Головною зміною стане поява рухомого бар'єру для імітації лобового краш-тесту з рухомим назустріч автомобілем. Цей тест замінить застаріле випробування, під час якого машини врізалися в статичну мнеться перешкоду з частковим перекриттям, яке проводилося протягом останніх 23 років. Під час нового краш-тесту оцінюється не тільки захист пасажирів, але і шкоди, що завдається «зустрічному транспорту», ​​для чого був розроблений унікальний метод оцінки сумісності транспортних засобів.

Також в краш-тестах братиме участь новий манекен середнього розміру THOR — найсучасніший на сьогоднішній день. Жорсткішими стануть і бічні зіткнення за рахунок коригування швидкості. При цьому Euro NCAP буде бити машини не тільки в лівий, а й в правий бік, щоб оцінити травми, що наносяться при цьому переднім пасажирам один одному. В ході даного тесту буде оцінюватися робота центральних подушок безпеки — недавньої новинці, яка стала з'являтися в деяких моделях.

Вперше Euro NCAP стане оцінювати і безпеку машин після аварії. У партнерстві з Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб були розроблені критерії оцінки безпеки після аварії. Зокрема, буде перевірятися то, як інформація про аварію передається в рятувальні служби, наскільки легко дістати людей з понівеченої машини, спрацьовування електричних дверних ручок і так далі.

Facebook Comments