Електромобілі залишаються збитковими для виробників

Автомобільні компанії вкладають багато коштів у розробку і просування електромобілів. Багато з них вже неодноразово заявляли про згортання нових розробок в сфері ДВС. Але проблема полягає в тому, що автовиробники досі продають «електрички» собі в збиток. До такого висновку дійшла американська аналітична компанія Lux Research

Згідно з останнім звітом про перспективи розвитку галузі, незважаючи на весь прогрес, досягнутий за останні кілька років, більшість електромобілів у виробництві все ще стоять більше, ніж становить їхня роздрібна ціна. Саме з цієї причини електромобілі представлені в основному у високому ціновому діапазоні: так виробникам простіше хоча б не піти в сильний мінус або навіть відбитися в нуль.

«В даний час майже всі автовиробники продають електромобілі, тому акцент змістився на те, щоб зробити їх прибутковими. І дорогі бренди приділяють цьому все більше уваги. Престижні марки пропонують автомобілі за вищими цінами і здатні заховати в ціні додаткові витрати на акумулятор », — говорить Кріс Робінсон, старший аналітик Lux Research і провідний автор звіту.

Facebook Comments