Електромобілі Hyundai увічнили в музиці

Три тижні тому Hyundai оголосила про запуск окремої марки електрокарів Ioniq, а сьогодні представила музичну композицію в її підтримку. Її записала BTS — одна з найпопулярніших корейських поп-груп

Цікаво, що з BTS Hyundai співпрацювати не вперше: ще в 2018 році музиканти виступили послами бренду для флагманського кросовера Palisade. Залучаючи бой-бенд для просування марки Ioniq, автовиробник розраховує зацікавити мілленіалов і представників покоління Z, стурбованих сучасними екологічними проблемами.

Що стосується самих електромобілів, то торгова марка Ioniq з'явилася у Hyundai ще в 2015 році: під нею продаються гібридні і повністю електричні хетчбеки. Крім того, в 2016-му компанія відкрила у себе на батьківщині лабораторію Project Ioniq, що займається дослідними проектами і розробкою технічних рішень для транспорту майбутнього. Новий, частково переосмислений Ioniq в "Хенде" називають символом трансформації автовиробника в «провайдера інтелектуальних мобільних рішень».

Facebook Comments