Електробуси визнані неефективними

В даний час пасажирів в Москві обслуговують близько 300 електробусів, а до 2030 року автобусний парк столиці повинен стати повністю електричним. Але виявляється, цей вид транспорту не настільки ефективний і економічний, як передбачалося спочатку

Цікаво, що повідомлення про недостатню ефективність електричних автобусів, лунають із боку їх головного прихильника — глави Дептранса і заступника мера Москви Максима Ліксутова. Як повідомляє, Telegram-канал Baza, днями він направив Мінтрансу звітне лист, в якому зізнався, що електробуси по багатьом статтям програють не тільки дизельним і газомоторним автобусам, але навіть трамваю.

Цікаво, що одним з переваг електробусів, називався тривалий термін експлуатації, який становить 15 років, що вдвічі більше в порівнянні зі звичайними автобусами. Але проблема в тому, що вже до половини цього терміну електробуси потрібно заміну найдорожчою його частини — електробатареї. Ця процедура може обійтися майже в десять мільйонів, у той час як звичайний автобус коштує трохи більше, а загальна вартість електричного автобуса перевищує її майже в три рази.

Facebook Comments