Електричний Sprinter переїжджає на нову платформу

А платформа буде цікавою — з заднім приводом, так трьома типами акумуляторів на вибір

Взагалі, перехід на нову платформу — це добре і навіть дуже. Вся справа в тому, що поточний Sprinter, за великим рахунком, сурогат. Інакше кажучи, взяли звичайний дизельний автомобіль і перетворили його в електрокар шляхом застосування цілого розсипу компромісних заклинань, на зразок маленьких батарей на 35 кіловат-годин.

До слова, про батареях — тепер їх буде цілих три. Поки що ми маємо тільки одне значення — 120 кіловат-годин, що багато. Правда, є питання — це значення для базового акумулятора або старшого, або взагалі середнього? Тобто альтернативи можуть бути і більшими і меншими, хоча такого скнарості в 35 кіловат-годин явно вже не буде. Зате мотор буде один — ззаду. Дивно, що виробник не став займатися полонопріводной схемою. Можливо, це було б і виправдано, з огляду на велику кількість заявлених кузовів.

Facebook Comments