Чому ми любимо купе-кросовери. причини названі

Популярність купеобразного кросоверів продовжує зростати не дивлячись на те, що вони менш практичні і дорожчі, ніж відповідні універсали

Як повідомляє видання Autoblog з посиланням на дані американської дослідницької і консалтингової компанії Strategic Vision, для цього є кілька аргументів. Наприклад, покупці таких автомобілів в середньому на чотири-п'ять років молодше, ніж покупці аналогічних кросоверів в більш звичному кузові універсал. Це допомагає марці знизити середній вік покупців, що є одним з ключових чинників для оцінки привабливості бренду.

До того ж покупці купеобразного кросоверів менш чутливі до вартості автомобіля, ніж покупці «звичайних» модифікацій, а це означає, що для автовиробників такі версії є більш рентабельними. Що важливіше, покупці крос-купе більше стурбовані власним іміджем. «Найбільше покупці цих машин хочуть виглядати стильно, перебуваючи за кермом автомобіля, що відрізняється від інших, — говорить президент Strategic Vision Олександр Едвардс. — Вони сприймають автомобіль продовженням себе — так геймер асоціює себе з онлайн-аватаром. Тому, крім бажання показати себе, вони хочуть, щоб автомобіль демонстрував їх успіх ».

Facebook Comments