Через коронавируса автомобільна галузь може померти

Асоціація європейських виробників автомобілів (ACEA) передрікає безпрецедентний для галузі криза, викликана поширенням коронавирусной інфекції COVID-19. Через зупинку заводу, розриву ланцюжків поставок і закриття дилерських центрів роботу можуть втратити 14 мільйонів чоловік

Спалах інфекції спочатку в Китаї, а потім в Європі привела до найбільшому кризи в автомобільній промисловості, впевнений генеральний директор ACEA Ерік-Марк Уітем. Незважаючи на підтримку з боку урядів країн Євросоюзу, компанії змушені закривати заводи, а дилери — шоуруми, що ставить під загрозу фінансове майбутнє 14 мільйонів чоловік. Уітем закликає зберегти робочі місця, але для цього Єврокомісія повинна розробити заходи, які не дозволять пандемії нанести «фундаментальний збиток інноваційним і дослідницьким можливостям галузі», а ще їй слід підготуватися до грошовим вливанням для швидкого відновлення виробництва.

Крім цього, одними з важливих елементів збереження структурної цілісності автомобільної промисловості є виробництво та постачання запчастин, а також гарантійне обслуговування. Їх збереження забезпечить виживання логістичних ланцюжків, а також підтримає роботу екстрених служб, в тому числі швидкої медичної допомоги та рятувальників. Уітем вважає, що керівництво Євросоюзу заодно має гарантувати безкоштовне переміщення продуктів харчування, ліків, запчастин і палива через території всіх країн, що входять до складу ЄС.