Cadillac НЕ буде електрифікувати весь модельний ряд

У седанів Cadillac CT4 і CT5 не буде «зелених» версій. «Четирехдверка» С і D класів залишаться з бензиновими моторами. Наскільки довгим буде їх життєвий цикл, поки не ясно

Як повідомляє Cadillac Society, нинішні «четирехдверка» CT4 і CT5 не отримають електроверсія, а також варіантів з гібридними силовими установками. Найімовірніше, справа в тому, що виробник вирішив не витрачатися на розробку моделей в втрачають популярність сегментах — преміальних седанів класів C і D.

Зараз в моторній гамі «молодшого брата» є базовий бензиновий турбомотор об'ємом 2,0 літра з віддачею 237 л.с. (350 Нм), що йде в парі з восьмиступінчастою «автоматом», а також 309-сильний двигун об'ємом 2,7 літра (472 Нм), який агрегатується з десятіступенчатой ​​автоматичною коробкою передач. Топова версія CT4-V оснащується тим же 2,7-літровим мотором, форсованим до 325 к.с. (515 Нм).

У лінійці Cadillac CT5 базовий мотор такий же, як і у «четирехдверка» CT4, а для виконання CT5-V передбачено 355-сильний трилітровий V6 з подвійним турбонаддувом (максимальний крутний момент — 542 Нм). Обидва двигуни йдуть в комплекті тільки з десятіступенчатим «автоматом». Раніше передбачалося, що з'явиться і «заряджена» версія моделі, оснащена 550-сильним бітурбомотором V8 об'ємом 4,2 літра (850 Нм) від CT6-V. Поки що такої версії на офіційному американському сайті бренду немає.

Facebook Comments