BMW вирішила розпрощатися з найпотужнішим турбодизелем

BMW відмовиться від двох квад-турбодизельних версій кросоверів X5 і X7. Наостанок компанія представила прощальні модифікації X5 M50d Final Edition і X7 M50d Final Edition

Під капотом у M50d Final Edition і X7 M50d Final Edition розташовується дизельна 3,0-літрова "шістка" B57D30S0 потужністю 400 к.с. У мотора два турбонагнетателя високого тиску із змінною геометрією в одному корпусі і дві турбіни низького тиску.

За даними видання Carscoops, BMW відмовиться від квадтурбодізелей вже у вересні поточного року, тому життєвий цикл спецверсій буде дуже короткім.Проізводство 3,0-літрового двигуна з чотирма турбінами було розпочато в 2016 році, він змінив собою агрегат з трьома турбокомпресорами, при цьому його потужність зросла з 381 до 400 к.с. Важкий кросовер X7 цей двигун здатний розганяти до 100 км / год за 5,5 секунди.

Facebook Comments