BMW і Toyota розробили нову силову установку на водні

Компанія BMW розкрила деякі подробиці про нову водневої силовій установці i Hydrogen NEXT, розробленої у співпраці з Toyota. Передбачається, що технологія паливних осередків стане частиною моторного портфоліо марки, а використовувати водень будуть на топових версіях моделей X-сімейства

Силова установка BMW i Hydrogen NEXT складається з блоку eDrive п'ятого покоління, як на майбутньому iX3, паливного елемента, електричного перетворювача і двох балонів, в які під тиском 700 бар закачано шість кілограмів газоподібного водню. Над електромотором встановлена ​​так звана «батарея пікової потужності» — вона на короткий час підвищує віддачу при розгонах з місця і різких прискорень. Електрохімічний генератор видає 125 кіловат (170 кінських сил); загальна потужність установки — 275 кіловат (374 сили).

У 2022 року BMW планується випустити пілотну партію X5 з i Hydrogen NEXT. Судячи з усього, водневі кросовери будуть використовувати для обкатки силової установки і підготовки до комерціалізації. Серійні автомобілі з технологією паливних осередків з'являться в портфоліо німецької марки на початку 2025 року. Однак, уточнюють в компанії, терміни запуску можуть скорегувати в залежності від стану і вимог світових ринків.

Facebook Comments