Автомобільні компанії ризикують життями своїх клієнтів

Виявляється, автовиробники вважають за краще відтягувати оголошення відкличний компанії до останнього, вважаючи за краще зберігати обличчя, і вичікуючи, коли відгук здійснить хтось із конкурентів

Так, друзі, це сумний і цинічний факт, який виявили дослідники зі Школи бізнесу Келлі при Університеті штату Індіана. Аналіз проводився наступним чином. З 1966 по 2013 рік у США було створено понад три тисяч відкличні компанії. Дослідивши їх все, вчені прийшли до висновку, що більшість компаній «йдуть в тину» і свідомо зволікають з відкликанням, навіть в разі серйозних поломок. Кожен хоче, щоб першим оголосив про відкликання і проблемах хтось інший.

Логічне запитання — навіщо все це? Пояснимо — бізнес і нічого особистого. Приховуючи проблеми, компанії намагаються стримувати курс своїх акцій, який, логічним чином, штормить під впливом негативних новин.

Facebook Comments