Aston Martin хоче бути Ferrari

Новий інвестор і голова правління Aston Martin Лоуренс Стролла використовує бізнес-модель Ferrari стосовно британській фірмі, що дозволить їй стати більш прибутковою

Про це в інтерв'ю виданню Autocar розповів виконавчий директор «Астона» Енді Палмер, назвавши компанію «британської Ferrari». А в чому сенс? Створювати менше машин ніж потрібно ринку. «Лоуренс довгий час був канадським імпортером Ferrari, так що йому добре знайома бізнес-модель італійської компанії, — говорить Палмер — У майбутньому ми скоротимо обсяги виробництва, але прибуток в розрахунку на кожен автомобіль виросте. У минулому році ми випустили 5800 спорткарів. У 2020-му зробимо менше ». За словами Палмера, зараз найкращий час для того, щоб спробувати стати «британської Ferrari» — тобто використовувати схему, коли машина випускається за індивідуальною специфікацією замовника, а лист очікування розтягнутий на рік-два.

Осінь минулого року віце-президент Ferrari Енріко Галліер заявив, що в Маранелло скоротять життєвий цикл своїх машин і розширять гаму моделей, проте тиражі кожного суперкара будуть невеликі. Таким чином в італійській компанії мають намір зберегти залишкову вартість своїх автомобілів на вторинному ринку, підвищити їх цінність і ексклюзивність. Судячи з усього, так само збираються поступити нові власники Aston Martin.

Facebook Comments