Alphard для фізиків і статистиків

Компанія Toyota відзвітувала про продажі за останні місяці і про успіхи моделі Alphard в своєму сегменті

Почнемо саме з нього, так як тепер цей автомобіль пропонується і фізичним особам. Модернізований Alphard вийшов на російський ринок на початку 2020 року, але до цих пір пропонувався тільки юрособам — як корпоративної машини. Нагадаємо, в ході модернізації автомобіль отримав поліпшену медіасистему з 10,25-дюймовим дисплеєм, підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, шумоізолюючі скла передніх і зсувних дверей, стельовий 13-дюймовий монітор для задніх пасажирів. Також з'явився комплекс систем превентивної безпеки Toyota Safety Sense 2.0 і протиугінний ідентифікатор T-Mark. Зауважимо, що в січні — вересні 2020 року Toyota реалізувала в Росії 654 одиниці Alphard (+ 6% відносно 2019 го).

Що стосується всієї статистики, то з січня по вересень 2020 року офіційні дилери Тойота реалізували 66 169 автомобілів. Міцні позиції Toyota забезпечує стабільно високий попит на моделі локального виробництва Camry і RAV4. Toyota RAV4 за дев'ять місяців розійшовся в кількості 26 048 примірників і закріпив своє лідерство в сегменті, продемонструвавши зростання 22,4% в порівнянні з тим же періодом 2019 року. Беззмінний лідер в класі бізнес-седанів Toyota Camry за підсумками трьох кварталів показав результат в 19 951 проданий автомобіль.

Facebook Comments